Картки з української мови (2 клас)

Тема. Повторення. Звуки мовлення. Букви
1. Звуки ми:
а) бачимо, читаємо, пишемо;
 б) вимовляємо, чуємо;
в) бачимо, читаємо, пишемо, вимовляємо, чуємо.
2. Яка буква не позначає окремого звука?
а) Буква Й.
б) Знак м’якшення.
в) Буква Ї.
3. Яка група слів закінчується на голосний звук?
а) Двір, горох, актор.
б) Акварель, ягідка, стіл.
в) Хата, волошка, площа.
Тема. Повторення. Звуки мовлення. Букви
1. Речення складається:
а) зі звуків;
б) зі слів;
в) зі складів.
2. Перше слово в реченні пишеться:
а) з будь-якої букви;
б) з малої букви;
в) з великої букви.
3. Обери речення, складене зі слів: осінній, налетів, буйний, вітер.
а) Вітер осінній налетів буйний.
б) Буйний вітер осінній налетів.
в) Налетів буйний осінній вітер.

Тема. Мова і мовлення
1. Люди спілкуються за допомогою…
а) звуків та слів;
б) жестів та слів;
в) слів та речень.
2. Писемне мовлення повинно бути:
а) каліграфічним та швидким;
б) охайним і каліграфічним;
в) каліграфічним, охайним, грамотним.
 3. Яке мовлення використовують люди?
а) Писемне.
б) Усне.
в) Писемне та усне.
Тема. Мова і мовлення
1. Яке мовлення використовується на уроці під час відповіді на запитання вчителя?
а) Усне.
б) Писемне та усне.
в) Писемне.
2. Обери слова-вітання.
а) До побачення! На все добре! Бувайте здорові!
 б) Доброго здоров’я! Вітаю! Здрастуйте!
в) Дякую! Спасибі! Вдячний!
3. Слово-звертання на письмі виділяється:
а) голосом;
б) комами, знаком оклику;
в) крапкою.
Тема. Текст
1. Текст — це…
а) речення;
б) абзаци;
в) зв’язані за змістом речення.
2. До тексту можна дібрати…
а) автора;
б) заголовок;
в) речення.
 3. Обери варіант розташування речень, при якому вийде зв’язна розповідь.
1. Він має довгий, гострий, міцний дзьоб.
2. Їжу дятел добуває з щілин кори хворих дерев.
3. Пір’ячко у птаха яскраве.
4. Дятел — лісовий птах.
а) 4. 1. 3. 2.
б) 1. 2. 3. 4.
в) 2. 3. 4. 1.
Тема. Текст
1. З яких частин складається текст?
а) Зачин, основна частина, кінцівка.
б) Слова, знаки, речення.
в) Заголовок, речення.
2. Речення у тексті розміщені:
а) будь-як;
б) у певній послідовності;
в) за розміром.
3. Добери заголовок до тексту.
У нас велика та дружна родина. Усією сім’єю ми часто відвідуємо театри, музеї. Мені дуже подобаються прогулян- ки в парку. Свята та дні народження в нашій родині — це маленькі святкові дійства.
а) Сім’я.
б) Веселощі.
в) Відпочинок.
Тема. Речення
1. Речення, в якому про щось розповідається або повідомляється, називається…
а) питальним  
б) розповідним;
в) спонукальним.
 2. У кінці питального речення ставиться…
а) знак оклику;
б) знак питання;
в) крапка.
3. Обери розповідне речення
а) Діти повернулися з прогулянки.
б) Діти, повертайтесь з прогулянки!
в) Коли діти повернуться з прогулянки?
Тема. Речення
1. Які бувають речення за метою висловлювання?
а) Великі та маленькі.
б) Розповідні, питальні, спонукальні.
в) Окличні та неокличні.
2. Обери спонукальне речення.
а) Катруся миє руки перед обідом.
б) Мийте руки перед обідом!
в) Катруся, а ти помила руки перед обідом?
3. Обери головні слова в реченні.
Люті морози стояли в січні.
 а) Люті, в січні.
б) Люті, стояли.
в) Морози, стояли.
Тема. Слова, які означають назви предметів
 1. Які слова відповідають на запитання хто? що?
а) Слова — назви ознак.   
б) Слова — назви предметів.
в) Слова — назви дії.  
2. Визнач слова — назви предметів, які означають багато предметів.
а) Школи, помідори, чашки.   
б) Якір, стіл, сорочка.
в) Квіти, папка, щоденники
3. Обери групу слів, які відповідають на запитання хто?
а) Місяць, орел, учень, квітка.
б) Лікар, папуга, дитина, лисиця.
в) Хата, книга, рука, стіл
Тема. Слова, які означають назви предметів
1. Слова — назви людей і тварин відповідають на запитання...
а) що?
б) хто?
в) хто? що?
 2. Визнач слова — назви предметів, які означають багато предметів і відповідають на запитання що?
а) Зошит, яблуко, шафа.
 б) Коти, тигри, зозулі.
в) Журнали, тарілки, цукерки.
3. Обери групу слів — назв предметів.
а) Холодний, солодкий, цікавий, гіркий.
б) Дім, ходити, яскравий.
 в) Стіл, ромашка, сік, телевізор.
Тема. Слова, які називають ознаки предметів
. Слова, що називають ознаки предметів, відповідають на запитання:
а) хто? як?  
б) який? яка? яке?
в) що робити? що зробити?
2. З якими словами в реченні пов’язуються слова, що відповідають на запитання який? яка? яке?
а) Зі словами — назвами предметів.
б) Зі словами — назвами ознак.
в) Зі словами — назвами ді й предметів.
3. Яка група слів виражає ознаки предметів?  
а) Крокувати, говорити, плавати.
б) Лікар, папуга, дитина.
в) Легкий, хитре, яскрава.
Тема. Слова, які називають ознаки предметів
1. Слова, які відповідають на запитання який? яка? яке?, називають:
а) назви предметів;
б) ознаки предметів;
в) дію предмета.
2. Слова-назви ознак в реченні пов’язані:
 а) зі словами — назвами ознак;
б) зі словами — назвами дій;
 в) зі словами — назвами предметів.
3. Обери групу слів, які відповідають на запитання який?
а) Двері, слон, зуб, шафа.
б) Кольоровий, лагідний, міцний.
   в) Кольорова, лагідна, міцна.
Тема. Слова, які називають дії предметів  
1. Слова, які відповідають на запитання що робити? що робить? що робив? що зробив?, називають:
а) дії предметів;
б) назви предметів;
в) ознаки предметів.  
2. Обери слова — назви дій.
а) Швидкий, активний, гарячий.
б) Біг, плавання, стрибки.
в) Стрибає, прасує, говорить.
3. Обери слова — назви дій, близькі за значенням до слова дружити.
 а) Товариський, приязний.
б) Товаришувати, приятелювати.
 в) Товариш, приятель.
Тема. Слова, які називають дії предметів
1. З якими словами в реченні зв’язуються слова, що відповідають на запитання що робити? що зробити?
а) Назвами ознак.
б) Назвами предметів.
в) Назвами дій.  
2. Обери варіант, в якому слова — назви предметів правильно пов’язані з назвами дій:
а) Сильний вітер, кремезний дуб.
б) Повіває вітер, виріс дуб.
в) Повіває сильний, виріс кремезний.
3. Визнач дієслово у реченні. Сильні морози міцно скували землю.
а) Сильні.
б) Морози.
в) Скували.

Немає коментарів:

Дописати коментар